wtorek, 8 września 2015

Nadajemy reklamę :)))

Pamiętam bardzo dobrze, kiedy dostałem pierwszy handreling od mojego dziadka. 
To był piękny, dębowy, ręcznie wykonany handreling, a ja miałem wtedy 4 lata. 
Nigdy nie zapomnę tego momentu. Solidnie wykonany, po prostu doskonały. 
Poczułem się, jak ktoś zupełnie wyjątkowy. Dziś sam jestem dziadkiem, 
więc cóż bym mógł dać swojemu wnuczkowi jeśli nie mój nowy dębowy handreling. 
On także jest kimś wyjątkowym...
A więc każdy, komu marzy się nowy dębowy komplet handrelingow do Setki dzwoni 
do TOMASZA KOSTYRKI pod numer telefonu 793 507 350 i na hasło "Uroczy jest Henryków 
Uroczy" otrzymuje 15 proc. rabatu:).
A po reklamie – czyli jutro w cyklu codziennie powieść w wydaniu internetowym :) 
– opowiem Wam o kolejnych etapach naszych przygotowań :). 
 
Pozdrawiam i badzcie z nami
Adam/ still handreling crazy

Ps. My już mamy swój komplet handrelingow :))))
 





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz