środa, 16 września 2015

Francja elegancja

Na wstępie chciałem przeprosić wszystkich, którzy wczoraj spodziewali się wpisu 
na blogu. Wybaczcie, ale ważne sprawy wezwały mnie na Wschód :).
Wracając jednak do ostatnich wydarzeń. Pisząc o sobotnim koncercie wspominałem 
o strawie dla ducha, a teraz coś dla ciała :))
Na pewno zauważyliście na zdjęciach pewnego przystojnego młodziana, 
pozująceo przy naszym bolidzie. 
To Piotruś ubrany w bardzo elegancki windstopper firmy Hornet. 
Zgodnie z obietnicą, jej właścicielka przysłała nam cały zestaw ubranek, 
abyśmy podczas zbliżającego się rejsu mogli walczyć o nagrodę dla najelegantszej 
załogi regat. Mam szczerą nadzieję, że to wyróżnienie przypadnie właśnie nam :)).
A kto nam pozazdrościł stylówy i chce się zapoznać z całą ofertą firmy Hornet, 
klika w link poniżej :) i ogląda :)
http://hornetodziez.pl/ 
 
Pozdrawiam i bądźcie z nami

Adam/ still hornet crazy
 
 

1 komentarz:

  1. taka mała uwaga,jestem producentem odzieży sportowej i reklamowej.

    OdpowiedzUsuń