poniedziałek, 22 czerwca 2015

Szpiegostwo przemysłowe

Szpiegostwo przemysłowe to działania wywiadowcze prowadzone dla celów komercyjnych, 
w odróżnieniu od tych działań wywiadowczych, które prowadzone są przez państwa 
dla zabezpieczenia ich narodowych interesów – tyle teoria :).
W sobotę postanowiłem zostać szpiegiem z krainy setkowców i przyjrzeć się bliżej 
konstrukcji Atoma Piotra Czarnieckiego :).
Po rozmowie telefonicznej, w trakcie której okazało się, że jesteśmy prawie sąsiadami, 
postanowiłem odwiedzić Piotra i dokładnie przyjrzeć się jego łódce.
Po pokonaniu 24 par torów – co uwierzcie wcale nie jest łatwe – oraz zakładu, 
w którym jego mieszkańcy przebywają za karę, stanąłem w progu, a właściwie 
u Piotrowych Bram :).
Mój gospodarz przyjął mnie bardzo życzliwie i cierpliwie odpowiadał na moje pytania 
(do dziś podejrzewam, że nie wszystkie były mądre), dzięki którym mam nadzieję nie 
wyważać otwartych już drzwi i – wzorem radzieckich konstruktorów – wynaleźć coś, 
co zostało już przez Piotra wymyślone.
Dokładnie przyjrzałem się konstrukcji samosteru, mieczy rufowych i innych detali 
na jachcie :).
Tu muszę powiedzieć (z zazdrością)… Atom prezentuje się pięknie, niczym bolid F1 :). 
Do pełni szczęścia brakowało tylko szwedzkich stewardess. 
Niestety lata 80-te bezpowrotnie minęły :).

Pozdrawiam i bądźcie z nami
Adam/ still szpieg z krainy setkowców crazy
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz