czwartek, 20 sierpnia 2015

Skłamałam skłamałam...

...Z palca wyssałam
Skłamałam ot tak, całkiem niewinnie… – jak śpiewa Edyta Bartosiewicz :)

Wczoraj obiecałem, że dzisiaj pojawi się opis malowania. No cóż… kłamałem.
W cyklu: Codziennie powieść w wydaniu internetowym ogłaszam Dzień Przerwy :).
Na otarcie łez nadamy jednak komunikat specjalny pt.: Napisali o nasz.
Po informacji o naszej radosnej przygodzie, która pojawiła się na stronie Olivy 
oraz na stronie Koskisen, tym razem zawitaliśmy na gościnnej stronie firmy Krosglass :)
Jak przypomnę, udzieliła nam pomocy w postaci rewelacyjnej maty szklanej :))).
Wszyscy zainteresowani klikają w link http://www.krosglass.com.pl/news

A długo i niecierpliwie oczekiwany opis naszych zmagań z malowaniem pojawi się 
już jutro w cyklu: Codziennie powieść w wydaniu internetowym. Tym razem nie kłamię! ;)

Pozdrawiam i bądźcie z nami

adam/ still krosglass/ crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz