czwartek, 3 grudnia 2015

A żeby żagiel był dobrze uszyty,...

...To trzeba płótno nam pociąć na bryty
I teraz mocno ze sobą pozszywać
Nicią, co bosman juzingiem nazywa.

Wbijaj igłę w płótna brzegi,
Mocno szyj bosmańskim ściegiem,
Aby żagli mocnych jak tektura
Nie porwała nam żadna wichura.

Zastanawialiście się, co robiłem w czasie, gdy Piotruś zawzięcie 
i z dużym poświęceniem wędził i grillował?
Ja, cóż… Zabrałem się za szycie :).
A że uparcie i skrycie… ach szycie kocham Cię kocham Cię w zachwycie 
trochę mnie poniosło, przepraszam :).
Materiał na żagiel był kupiony wcześniej (do innej, większej łódki), 
więc wystarczyło go na dwa genakery do naszej Seteczki.
W tej chwili nasz garnitur liczy już 5 żagli :)
A ja … oczami wyobrazni widze to tak ::)))))) 

pozdrawiam i bądźcie z nami

adam/still genaker crazy
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz